Kehtib ostudele veebipoes www.ekopyro.ee
Veebipoe operaator ja omanik on ettevõte:
Ekopyro CZ s.r.o.
Jaurisova 515/4
140 00 Praha 4 - Michle
Tšehhi Vabariik
Registrikood: 064 63 363
Käibemaksukohustuslase number: CZ06463363
Panga konto: Fio Banka a.s., IBAN : SK37 8330 0000 0020 0142 7005
Veebipoe vastutav juht on ettevõtte tegevjuht.
Müüja on sama mis veebipoe operaator ja omanik.
Telefon: +421 704 777 916
E-post: ekopyro@gmail.com
Järelevalveasutus:
Tšehhi Kaubanduskontrolli Amet
Inspektoraat Kesk-Tšehhi piirkonnas ja Praha Pealinnas
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
Teade:
Seoses seadusega 206/2015 Coll., võivad F4, T2 või P2 kategooria pürotehnilised tooted osta ainult isikud, kellel on professionaalne pädevus.
1.1 Need tingimused ja eeskirjad (edaspidi "Tingimused") kehtivad Ekopyro CZ s.r.o. kohta, millel on registreeritud aadress Jaurisova 515/4, Praha 4 - Michle, registrikood: 64 63 363, registreeritud äriregistris Praha Linnakohtus, failinumber C 282610 (edaspidi "Müüja"). Need reguleerivad vastavalt seaduse nr 89/2012 Coll., Tsiviilseadustiku § 1751 lõike 1 säätetele, osapoolte õigusi ja kohustusi, mis tekivad seoses või põhjal müügilepingust, mis on sõlmitud müüja ja teise füüsilise isiku (edaspidi "Ostja") vahel veebipoes. Veebipood on müüja poolt käitatud veebilehel www.ekopyro.eu (edaspidi "veebileht") ja veebiliidese kaudu (edaspidi "veebiliides").
1.2 Tingimused ei kehti juhtudel, kus isik, kes kavatseb osta kaupu müüjalt, on juriidiline isik või isik, kes tegutseb kauba tellimise käigus oma äritegevuse raames või iseseisva ametitegevuse käigus.
1.3 Lepingus võivad olla kokkulepped, mis erinevad tingimustes sätestatud sätetest. Lepingus olevad erinevad sätted omavad eelõigust.
1.4 Tingimused on ostulepingu lahutamatu osa. Ostuleping ja tingimused on koostatud riigikeeles. Ostuleping võib olla sõlmitud kas Tšehhi või Sloveenia keeles.
1.5 Müüja võib muuta või täiendada Tingimuste sõnastust. See ei mõjuta õigusi ega kohustusi, mis on tekkinud eelneva Tingimuste versiooni kehtivuse ajal.
1.6 Ostja tunnistab, et määratud kirjeldavad andmed (nt mõju kestus, toote pakend pildil, kompaktide kaliiber, pakendite komplektide sisaldus) on indikatiivsed. Need andmed võivad olla umbkaudsed.
1.7 Müüdavate kaupade olemuse tõttu tohib veebipoest osta kaupu isik, kes on vähemalt 15-aastane, kui ta ostab ainult F1 kategooria pürotehnika. F2 kategooria kaupu võib osta ainult 18-aastane isik. F3 kategooria kaupu võib osta ainult vähemalt 21-aastane isik. Ostjad, kes sooritavad registreerimist või kaupade tellimist, kinnitavad, et nad vastavad ülaltoodud ostutingimustele vastavalt seadusele nr 206/2015 §5.
1.8 Veebipoe liides on ellu viidud operaatori ja veebilehe omaniku tehniliste vahendite kaudu.
2.1 Ostja saab kaubad tellida ilma registreerimiseta otse veebipoe liidesest.
2.2 Registreerides veebilehel, saab ostja ligi oma kasutajaliidesesse. Kasutajaliidesest saab ostja tellida kaupu (edaspidi "kasutajakonto").
2.3 Registreerumisel veebilehel ja kaupade tellimisel on ostja kohustatud esitama kõik kasutajakontol olevad andmed õigesti ja tõetruult ning muudatused andmetes tuleb viivitamatult kasutajakontole kanda. Müüja käsitleb kasutajakontol ja tellimisel esitatud andmeid õigete andmetena.
2.4 Juurdepääs kasutajakontole on kaitstud kasutajanime ja parooliga. Ostja on kohustatud hoidma konfidentsiaalsena oma kasutajakontole juurdepääsu andmed.
2.5 Ostjal ei ole õigust lubada kolmandatel isikutel kasutada oma kasutajakontot.
2.6 Müüjal on õigus tühistada kasutajakonto, eriti juhul, kui ostja on konto tühistanud üle 2 aasta jooksul või kui ostja rikub oma kohustusi vastavalt Ostulepingule (sealhulgas Tingimustele).
2.7 Ostja tunnistab, et Kasutajakonto ei pruugi olla pidevalt saadaval, eriti Müüja riist- ja tarkvara hooldustööde tõttu.
3.1 Kõik veebipoe liideses kuvatavad kaupade esitlus on informatiivne. Müüja ei ole kohustatud sõlmima ostulepingut nende kaupade suhtes, eelkõige Müüja riist- ja tarkvara hoolduse ning veebipoe liideses esinevate vigade tõttu. Tsiviilseadustiku § 1732(2) ei kohaldu.
3.2 Veebipoe liideses on toodud teave kaupade kohta, sealhulgas hindade kohta. Kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu ja kõiki seotud tasusid, välja arvatud kohaletoimetamise tasu. Kaupade hinnad kehtivad ajavahemikus, mil need on veebipoes kuvatud. See sätete ei piira müüja õigust sõlmida ostuleping individuaalselt kokkulepitud tingimustel.
3.3 Veebipoe liideses on samuti toodud teave pakendi ja kohaletoimetamisega seotud kulude kohta. Pakendamise ja kohaletoimetamise kulud, mis on toodud veebipoe liideses, kehtivad ainult siis, kui kaubad tarnitakse Tšehhi Vabariigi ja Sloveenia territooriumil.
3.4 Ostja võib tellida kaupu müüja tooteportfellist isiklikult, telefoni teel, SMSi, e-posti kaudu ja veebipoes. Kaupade tellimiseks täidab Ostja veebipoes tellimisvormi. Tellimisvorm sisaldab järgmisi andmeid:
3.4.1 Tellitud kaupade kohta (ostja esitab tellimuse, vajutades nuppu "Lisa ostukorvi" veebipoe liideses),
3.4.2 Ostuhinna tasumise meetodit, nõutud kohaletoimetamise meetodi üksikasju ja
3.4.3 Kohaletoimetamisega seotud kulude teavet (edaspidi kokkuvõtvalt "tellimus").
3.5 Enne tellimuse saatmist Müüjale on Ostjal võimalus kontrollida ja vajadusel parandada tellimusel sisestatud andmeid, sealhulgas oma õigust tuvastada ja parandada sisestatud andmete vigu. Ostja saadab tellimuse Müüjale, vajutades "Tellimus" nuppu. Tellimuses esitatud andmeid käsitletakse õigena.
3.6 Müüjal on õigus sõltuvalt tellimuse iseloomust (ostja vanus, kaupade kogus, ostuhinna suurus, eeldatavad transpordikulud) küsida ostjalt täiendavat tellimuse kinnitust (nt kirjalikult, telefoni või e-posti teel).
3.7 Lepingu suhe müüja ja ostja vahel tekib tellimuse vastuvõtmisega (aktsepteerimine), mille müüja saadab ostjale e-posti kaudu.
3.8 Ostja nõustub kaugsidevahendite kasutamisega ostulepingu sõlmimisel. Kõik ostja poolt kaugsidevahendite kasutamisega seotud kulud (internetivõrgu ühenduskulud, telefonikõnede kulud) kannab ostja ning need ei erine tavalistest määradest.
4. Kaupade hind ja maksetingimused
4.1 Kaupade hind ja kõik sellega seotud kulu, mis on seotud kaupade kohaletoimetamisega ostulepingus, võivad ostja poolt müüjale maksta järgmistes viisides:
4.1.1 sularahas kohaletoimetamisel, kohal, mille ostja on määranud tellimuses;
4.1.2 ülekandega müüja pangakontole IBAN: SK37 8330 0000 0020 0142 7005, mis asub Fio Banka a.s.-is (edaspidi "müüja konto");
4.1.3 kaardimakse kaudu, kasutades maksegate'i "CardPay";
4.2 Koos ostuhinnaga on ostja kohustatud maksma müüjale ka kaupade kohaletoimetamisega seotud kulud (transport, sularahamakse, kaardimakse tasud) eelnevalt kokkulepitud summas. Kui ei ole otseselt määratud teisiti, sisaldab ostuhind kaubaga seotud kohaletoimetamise kulusid.
4.3 Kaupade hinnad on toodud 21% käibemaksuga. Kaupade hinnad kehtivad tellimuse tegemiseks veebilehel www.ekopyro.cz (kui need on kuvatud e-poe veebilehel).
4.4 Sularaha ja sularahamaksete puhul on ostuhind makstav kaupade vastuvõtmisel. Kaardimakse puhul tuleb ostuhind tasuda 7 päeva jooksul pärast ostulepingu sõlmimist.
4.5 Kui makse toimub ülekandega, tuleb ostuhind tasuda koos makse muutuvsümboliga.
4.6 Ülekandega makse korral loetakse ostuhind makstuks, kui vastav summa on kantud müüja kontole.
4.7 Kõik müüja poolt ostjale pakutavad hinnasoodustused, sooduspiletid ja eripakkumised ei ole omavahel liidetavad. Müüja ei nõua ostjalt ettemaksu ega muid makseid. See ei piira artiklite 4.4 ja 4.5 tingimusi, mis käsitlevad kaupade ostuhinna eelnevat tasumist (kui klient valib eelneva makse).
4.8 Müüja väljastab ostjale maksudokumendi (arve), mis vastab seaduses sätestatud nõuetele. Ülekandemakse puhul saadetakse maksudokument koos kaupade kohaletoimetamisega.
4.9 Müüja on käibemaksu tasuja. Kaupade hind e-poes on alati ajakohane ja kehtiv. Müüja jätab endale õiguse muuta kaupade hindu. Kaupade hinna muutmine e-poe kataloogis ei mõjuta juba ostu sooritanud ostja kogusummat.
5. Ostulepingust taganemine
5.1 Ostja tunnistab, et vastavalt tsiviilseadustiku § 1837 lõikele ei ole võimalik taganeda järgmistest:
5.1.1 ostulepingust, mis käsitleb kaupade kohaletoimetamist, mis on kohandatud ostja soove või isiku järgi,
5.1.2 ostulepingust, mis käsitleb perishable (hävivate) kaupade kohaletoimetamist või kaubad, mis on pärast kohaletoimetamist pöördumatult segatud teiste kaupadega,
5.1.3 ostulepingust, mis käsitleb suletud pakendis kaupade kohaletoimetamist, mille ostja on pakendist eemaldanud ja mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada,
5.1.4 ostulepingust, mis käsitleb heli- või videomaterjali või tarkvara kohaletoimetamist, kui ostja on originaalpakendi avanud.
5.2 Kui ei ole tegemist eelpooltoodud juhtumitega, on ostjal õigus taganeda ostulepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kaupade vastuvõtmisest, vastavalt tsiviilseadustiku § 1829 lõikele 1, kus ostuleping sisaldab mitut erinevat kaupa või mitut osalist kohaletoimetamist, siis käivitub tähtaeg alates viimase kauba kättesaamisest. Taganemisavaldus ostulepingust tuleb esitada müüjale eelpool määratud tähtaja jooksul. Taganemiseks võib ostja kasutada müüja poolt pakutavat taganemisvormi, mis on lisatud müügitingimustesse ja mida saab leida tingimuste lõpus.
5.3 Ostja võib ostulepingust taganeda järgmistel viisidel:
5.3.1 saates selle müüja äriaadressile: Pittsburgská 1673/21, 01001
5.3.2 isiklikult toimetades selle müüja äriaadressile: Pittsburgská 1673/21, 01001
5.3.3 saatke müüja elektronpostiaadressile: ekopyro@gmail.com
5.4 Kui ostja taganeb ostulepingust vastavalt käesolevatele tingimustele, tühistatakse ostuleping tagantjärele.
5.5 Kaup tuleb müüjale tagastada 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates taganemisest. Kui ostja taganeb ostulepingust, kannab ostja kaupade tagastamisega seotud kulud, isegi kui kaupa ei saa tavalise postiteenuse kaudu tagasi saata oma olemuse tõttu.
5.6 Ostulepingust taganemise korral tagastab müüja ostjale makstud summad 14 päeva jooksul alates ostja taganemisest. Müüja tagastab raha ainult mittesularahas. Samuti võib müüja tagastada ostja poolt antud soorituse, kui kaup on tagastatud ostja poolt või muul viisil, mille ostja on heaks kiitnud, ilma täiendavate kuludeta. Kui ostja taganeb ostulepingust, ei ole müüjal kohustust tagastada raha enne, kui ostja on kauba tagastanud või tõendanud, et ta on kauba müüjale saatnud.
5.7 Müüja on õigustatud ühepoolselt tasaarvestama kaupade kahjustamise eest nõutava tasu ostja ostuhinna tagastamise nõudega. Ostulepingust taganemise korral on tarbijal õigus saada transporditasu tagastamine madalaimas võimalikus summas (isegi juhul, kui on kokkulepitud individuaalselt kallim kohaletoimetamise meetod, näiteks kiirkuller).
5.8 Kuni kaupade vastuvõtmiseni on müüjal õigus igal ajal ostulepingust taganeda. Ostjal on õigus taganeda ostulepingust igal ajal kuni müüja kaupade saatmiseni. Sel juhul tagastab müüja ostuhinna ostjale viivitamatult, sularahas ostja määratud kontole.
6. Kaupade transport ja kohaletoimetamine
6.1 Kui transpordiviis on kokkulepitud ostja soovi järgi, kannab ostja valitud transpordiviisi kulud.
6.2 Kui müüjal on ostulepinguga kohustus toimetada kaubad kohale ostja määratud aadressile, on ostja kohustatud kaubad vastuvõtma.
6.3 Kaupade vastuvõtmisel kullerilt peab ostja kontrollima saadetise pakendi terviklikkust ja teatama kahju korral kohe vedajale. Kui pakend on leitud olevat kahjustatud viisil, mis viitab volitamata juurdepääsule saadetisele, ei ole ostjal kohustus saadetist vedajalt vastu võtta. (Soovitav on koostada akt vedaja ja transpordifirma juhiga.)
7. Kohaletoimetamise viis ja tasu kohaletoimetamise eest
7.1. Sularahamakse kohaletoimetamisega
Kohaletoimetamine pakiteenuse kaudu - makse: 129 CZK, sh KM. Tellimus tasutakse (sularahas) kaupade vastuvõtmise hetkel kohaletoimetaja kaudu. Makse koosneb 40 CZK sularahamaksetasust + 89 CZK kohaletoimetamise tasust.
7.2. Kohaletoimetamine postiteenuse kaudu - makse: EUR, sh KM. Tellimus tasutakse enne kohaletoimetamist. Näiteks pangalülekanne, krediitkaart. Tellimus toimetatakse kohaletoimetaja kaudu.
8. Defektse täitmise õigused
8.1 Lepinguosaliste õigused ja kohustused seoses defektse täitmise õigustega reguleerivad kohaldatavad üldiselt siduvad õigusaktid (eriti Tsiviilseadustiku § 1914 kuni 1925, § 2099 kuni 2117 ja § 2161 kuni 2174 sätted).
8.2 Müüja on kohustatud tagama, et kaup oleks defektivaba kauba vastuvõtmise hetkel. Eelkõige vastutab müüja selle eest, et kauba vastuvõtmise ajal:
8.2.1 kaup omab poolte kokkulepitud omadusi ja, kui kokkulepet pole, omadusi, mis on müüja või tootja poolt kirjeldatud või mida ostja ootab kaupade laadi ja reklaami põhjal,
8.2.2 kaup on sobilik selleks otstarbeks, milleks müüja on öelnud, et seda kasutada või milleks taolisi kaupu tavaliselt kasutatakse,
8.2.3 kaup vastab kvaliteedi või töötluse osas kokkulepitud proovile või näidisele, kui kvaliteet või töötlus määrati kokkulepitud proovi või näidise järgi,
8.2.4 kaup on õiges koguses, mõõdus või kaaludes; ja
8.2.5 kaup vastab seadusandlikest nõuetest.
8.3 Artiklis 8 toodud sätted ei kohaldu kaupadele, mis on müüdud madalama hinna eest defekti tõttu, mille kohta oli kokkulepe madalam hind, kaupu normaalne kulumine nende kasutamise käigus, defektiga kasutatud kaubad, mis vastavad ostja poolt kaupade vastuvõtmise hetkel olnud kasutusastmele või kulumisele, või kui see tuleneb kaupade omadustest.
8.4 Kui defekt ilmneb kuue kuu jooksul pärast kauba vastuvõtmist, loetakse kaup defektseks juba kauba vastuvõtmise hetkel.
8.5 Ostja saab kasutada oma õigusi defekti korral müüja ärinimetuse aadressil, kus vastuvõtmine on võimalik kaupade sortimendi järgi või asukohas, mille on määranud ostja. Defekti esitamise hetkeks loetakse hetke, mil müüja saab ostjalt kauba.
8.6 Müüja vastutusest tulenevad muud õigused ja kohustused on reguleeritud müüja tingimuste lisas (Reklaamatsioonimenetlus).
9. Muud osapoolte õigused ja kohustused
9.1 Ostja saab kauba omandiõiguse siis, kui on tasunud kauba täishinna.
9.2 Müüja ei ole seotud ükskõik millise käitumisjuhendiga, mis oleks suunatud ostjale Tsiviilseadustiku § 1826 lõike 1 punkti (e) järgi.
9.3 Tarbija kaebuste kohtuväliseid lahendamise teenuseid pakub müüja e-posti aadressil ekopyro@gmail.com. Müüja saadab ostjale kaebuse lahendamise kohta teabe ostja e-posti aadressile.
9.4 Müüjal on õigus müüa kaupu ärilitsentsi alusel. Kaubandusjärelevalvet teostab pädev kaubandusamet. Isikuandmete kaitse üle teostab järelevalvet Isikuandmete Kaitse Amet. Tšehhi Kaubanduskaitseamet teostab muu hulgas järelevalvet tarbijaõiguste kaitse seaduse täitmise üle.
9.5 Ostja kannab muutunud asjaolude riski vastavalt Tsiviilseadustiku § 1765 lõike 2 järgi.
10. Isikuandmete kaitse
10.1 Ostja isikuandmete kaitse tagatakse seadusega nr 101/2000 koondtöötluse ja isikuandmete kaitse kohta.
10.2 Ostja nõustub järgmiste isikuandmete töötlemisega: nimi, perekonnanimi, tänav, maja number, omavalitsus, postikood, käibemaksukohustuslase number, e-posti aadress, telefoninumber (edaspidi "isikuandmed").
10.3 Ostja nõustub isikuandmete töötlemisega müüja poolt ostulepingu õiguste ja kohustuste täitmiseks ning kasutajakonto haldamiseks (registreeritud ostjate jaoks). Kui ostja ei vali teisiti, nõustub ostja isikuandmete töötlemisega müüja poolt ka teavituste ja äriliste teadete saatmiseks ostjale. Isikuandmete töötlemise nõusolek ei ole tingimus, mis takistaks ostulepingu sõlmimist.
10.4 Ostja kinnitab, et ta on kohustatud esitama oma isikuandmed (registreerimisel, oma kasutajakontol, tellimuse esitamisel veebipoe liideselt) õigesti ja tõepäraselt ning on kohustatud teavitama müüjat viivitamatult oma isikuandmete muudatustest.
10.5 Müüja võib volitada isikuandmete töötlemist kolmandate osapoolte töötlejatele. Välja arvatud kauba vedajad, ei edasta müüja isikuandmeid kolmandatele isikutele ilma ostja eelneva nõusolekuta.
10.6 Isikuandmeid töödeldakse määramatul perioodil. Isikuandmeid töödeldakse elektrooniliselt automatiseeritud viisil või trükitud kujul mitteautomaatsetel meetoditel.
11. Äriliste teadete saatmine ja küpsiste salvestamine
11.1 Ostja nõustub teabe saatmisega, mis on seotud kaupade, teenuste või müüja ettevõttega ostja e-posti aadressile ning nõustub äriliste teadete saatmisega müüja poolt oma e-posti aadressile.
11.2 Ostja nõustub küpsiste salvestamisega oma arvutisse. Kui ostu sooritamine veebilehel on võimalik ilma küpsiste salvestamiseta, siis võib ostja igal ajal nõusoleku tagasi võtta.
12. Kohaletoimetamine
12.1 Ostjale saadetakse teave ostu kohta e-posti aadressile, mis on määratud tema kasutajakontole või tellimuses.
13. Lõppsätted
13.1 Kui ostulepingul on rahvusvaheline element, siis lepivad osapooled kokku, et suhted on reguleeritud Tšehhi seadustega. See ei mõjuta tarbija õigusi üldiselt siduvate õigusaktide alusel.
13.2 Kui mõni tingimus on või muutub kehtetuks või ebaõigeks, asendatakse see tingimus sellega, mille tähendus on kõige lähemal ebatäpsele tingimusele. Üksiku tingimuse kehtetuks muutumine ei mõjuta teiste tingimuste kehtivust.
13.3 Ostuleping koos tingimustega arhiivitakse müüja poolt elektrooniliselt ega ole kergesti kergesti kergesti kergesti kergesti kergesti kergesti saadaval.
13.4 Lepingust taganemise vormi näidis on lisatud tingimustesse.
13.5 Müüja kontaktandmed: kohaletoimetamise aadress (see ei ole kaupade tagastamise aadress!) Ekopyro CZ s.r.o., Jaurisova 515/4, 140 00, Praha 4 - Michle
e-posti aadress: ekopyro@gmail.com, telefon: +420 704 777 916
Tagastamise aadress on toodud nende tingimuste punktis 4.
Pragis, 02.01.2017, Ekopyro CZ s.r.o.
Reklaamatsioonide korda
(Lisa nr 1 müügitingimustele)
Käesolev reklaamatsioonide kord reguleerib õigusi ja kohustusi müüja Ekopyro CZ s.r.o., Jaurisova 515/4, 140 00, Praha 4 - Michle, reg. nr 064 63 363 ja ostja vahel e-poes www.ekopyro.EU. See on koostatud vastavalt seaduse nr 89/2012 Sb., Tsiviilseadustiku ja seaduse nr 634/1992 Sb., Tarbijakaitse seaduse sätetele.
Ostja saab oma õigusi defektsete toodete osas nõuda 24 kuu jooksul alates kauba vastuvõtmisest. Seda perioodi pikendatakse ajaga, mil kaup oli remontis.
Ostja saab esitada põhjendatud kaebuse muu hulgas järgmistes kohtades:
3.1. kohaletoimetamine või isiklik esitamine aadressil: Pittsburgská 1673/21, 01001
3.2. e-postiga aadressil: ekopyro@gmail.com
Ostja esitab kaebuse korral järgmised dokumendid:
4.1. kauba soetamise viis (näiteks esitatakse maksutunnistus, arve või garantiileht)
4.2. kaebusega kaup (soovitame kauba tagastamisel lisada kõik lisatarvikud ja pakendi)
4.3. üksikasjalik kirjeldus kaebatud veast.
Müüja esitab ostjale kirjaliku kinnituse kauba vastuvõtmisest reklaamatsioonimenetlusse. Kinnitus sisaldab muu hulgas kauba tähistust, kaebuse esitamise kuupäeva, kaebatud vea kirjelduse ja soovitud lahenduse.
Müüja otsustab kaebuse kohe, keerulistes juhtumites 3 tööpäeva jooksul. Kaebused, sealhulgas vead, lahendatakse viivitamata, hiljemalt kolmekümne (30) kalendripäeva jooksul alates kaebuse esitamise kuupäevast, kui müüja ja ostja ei lepi kokku teisiti. Tähtaeg algab kaebuse vastuvõtu kuupäevast. Kui tähtaeg ei ole täidetud, on tarbijal õigus nõuda defektse kauba asendamist või taganeda ostulepingust.
Klienti teavitatakse kaebuse lahendamisest e-posti või telefoni teel, kasutades kontaktandmeid, mis on esitatud kaebuse esitamise raportis. Reklaamatsiooniprotseduuri lõpus väljastab müüja ostjale kinnituse kaebuse lõpetamise kuupäeva, lahendamisviisi, remondi kinnituse ja toote remondi kestuse kohta.
Kui kaebus on tagasi lükatud, esitab müüja ostjale kirjaliku põhjenduse.
Õigus garantiile lõpeb järgmistes juhtumites:
9.1. toote loomulik kulumine,
9.2. vale käsitlemine ja kasutamine, mis on vastuolus toote juhistega,
9.3. kahjustus keskkonnamõjude (nt vesi jne) tõttu,
9.4. kahjustus liialdatud koormamise tõttu.
Põhjendatud kaebuse korral parandatakse kaup tarbija jaoks tasuta. Kui tegemist on parandamatu veaga, asendatakse kaup uuega.
Õigustatud kaebuse korral on ostjal õigus nõuda postikulude hüvitamist vajalikus ulatuses (reklamatsiooniga seotud vajalike kulude hüvitamine). Ilmselt põhjendamata kaebuse korral ei ole ostjal õigus nõuda oma kaebuse lahendamisega seotud kulude hüvitamist.
Ostjale soovitatakse enne kauba tagastamist võtta ühendust müüjaga e-posti teel. Kaup tuleks saata alles pärast mõlemapoolset kokkulepet kaebuse kohaletoimetamise viisi kohta. Müüja soovitab kaubad enne saatmist hoolikalt pakendada originaalsaatmiskonteinerisse. Kui saatmisest on möödunud kaebuse lahendamise hetk, tuleks pakend kohe üle vaadata. Pakendi terviklikkuse, mehaaniliste või muude kahjustuste kontrollimine loetakse saadetise kontrolliks. Kui pakend on kahjustatud, ei ole ostjal kohustus seda aktsepteerida. Müüja soovitab kahjustusest koheselt protokollida, et vastuvõttev isik oleks teadlik võimalikest probleemidest.
Müüdavate kaupade olemuse tõttu saab tagastada ainult kasutamata pürotehnilisi tooteid (näiteks mittetöötavad tooted, kuna neil puudub algatuskonstruktsioon või jälg). Ostja on kohustatud kasutatud (ühekordse käivitusega) ebaõnnestunud pürotehnilisi tooteid käsitlema toote juhiste järgi. Enne pürotehnilise toote kasutamist on ostja kohustatud lugema kasutus- ja utiliseerimisjuhiseid. Need juhised on toodud toote pakendil.
Jätke ebaõnnestunud toode üksi 30 minutiks. Pärast seda tehke fotod ohutus kaugusest. Järgige siis pakendil olevaid juhiseid toote kõrvaldamiseks. Muud tegevused ebaõnnestunud toote käsitlemiseks on keelatud!!!
Kaebuse esitatud vea foto peaks selgelt näitama:
15.1. toote nähtavat riket,
15.2. nähtavalt kasutatud algatamisosa (põletatud lõpp),
15.3. foto tegemise kuupäeva (soovitame kaameral kuupäeva määramist),
15.4. millist toodet on kaevatud.
Aitäh!